Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetiminin yanı sıra, Müşteri Sadakati, Etkili İletişim, Beden Dili, Liderlik, Mutluluk ve İyi Yaşam Bilimi gibi eğitimler veriyor.
Marka itibar ve algı danışmanlığı gibi projelerin yanı sıra, Türkiye’de ya da yurt dışında markalaşmak ve yurt dışına açılmak isteyen markalara, bilinirliliğini arttırmak ya da yeni bir ürün çıkartmak isteyen markalara danışmanlık yapıyor.
25 yıllık iş yaşamında Volvo, Temsa, Nissan, Philips, BASF, Hyundai gibi bir çok global markanın Türkiye ve Ortadoğu & Kuzey Afrika bölgelerinden sorumlu olarak Stratejik Pazarlama İletişimi ve Marka Yönetimi alanlarında çalıştı. Yurt dışında Marka Yönetimi ile ilgili çok sayıda eğitim aldı ve bu eğitimleri Türkiye’de sorumlu olduğu markalarda uyguladı. Uyguladığı konularla ilgili bir çok ödül aldı.
Özellikle Philips’te PR departmanını sıfırdan kurduğu, Philips Amsterdam’da eğitim aldığı konuları Türkiye’ye adapte ettiği için ve BASF’de global sorumluluğu nedeniyle stratejik marka konumlandırma alanında sistem kurma konusunda yoğun çalışmaları bulunmaktadır.
Herkesin bir yaşama amacı vardır. Burcu Ateş’in de yaşam amacı kendi yaşamına olduğu kadar başkalarının yaşamlarına ışık tutabilmek. Bu nedenle eğitim ve danışmanlık çalışmalarının yanında Yale ve Copenhagen gibi üniversitelerden aldığı Mutluluk ve İyi Yaşam Bilimi, Neuro Science gibi eğitimlerden öğrendiği ve tüm hayatı boyunca edindiği bilgileri araştırmaları ve yaşam deneyimlerini derlediği ‘Mutluluk ve İyi Yaşam Bilimi’ üzerine kişisel dönüşüm eğitimleri veriyor.
Uzun yıllar kendisi de beyaz yaka olarak çalıştığı iş dünyasında liderlere ‘kendilerinin ve takımlarının en iyi versiyonunu tasarlama ve bu hedefe ulaşma’ yolculuğunda destek oluyor. Workplace Wellbeing kapsamında Dünya çapında yapılan araştırmalar ve bu araştırmaların hayatımızdaki sonuçlarını ele aldığı bir eğitim programı veriyor. Katılımcılar hem bilimsel bilgiyi öğreniyor hem de kendi değerlerini, kendi hayat stratejilerini belirleyebilecekleri, kendilerini ortaya koyarak kendi üzerinde çalışabilecekleri workshoplarla bu bilgileri hayatlarına göre tasarlama imkanı buluyor. Burcu Ateş iş yaşamında başarının yeniden tanımlanması gerektiğini, mutluluğun, bilgeliğin ve kendi doğamıza uygun bir hayatı tasarlamanın mümkün olduğunu, ‘tükenmişliğin başarı için ödenmesi gereken bir bedel olmadığını’ düşünüyor.

